شغل های برتر کامپیوتری

طبق پیش بینی های انجام شده ، در زمینه رایانه و فناوری اطلاعات سریعترین رشد را مشاده کرده ایم که جز شغل های برتر کامپیوتری، با حقوق و اشتغال بالامی تواند فرصت های خوبی برای ارتقا و پیشرفت فراهم کند.

شغل های برتر کامپیوتری

شغل های برتر کامپیوتری

یافتن بهترین مشاغل رایانه ای در این دهه ، براساس تجزیه و تحلیل چهار طرفه شامل پیش بینی رشد اشتغال از اداره آمار کار ایالات متحده ، شاخص فناوری اطلاعات از حقوق و دستمزد ، نسبت لیست های شغلی به متقاضیان واجد شرایط در سایت های شغلی و پتانسیل صعودی بر اساس مصاحبه با کارشناسان استخدام و فناوری و همچنین روند استخدام اخیر در فناوری اطلاعات.

 

توسعه دهنده برنامه تلفن همراه

پیش بینی اشتغال برای توسعه دهندگان برنامه موبایل (2016 تا 2026)

رشد 10 ساله: 31٪ (خیلی سریعتر از متوسط)

دوره رشد 10 ساله: 25،5400 شغل جدید

توسعه برنامه های تلفن همراه یکی از شغل های سریع رشد در جهان است. با توجه به اینکه تبلت ها و تلفن های هوشمند به طور مداوم نحوه ارتباط ، تجارت و دسترسی به اخبار و سرگرمی ها را تغییر می دهند ، تقاضا برای برنامه های موبایل جدید و ابتکاری به طور چشمگیری در حال افزایش است و این تقاضای فزاینده یکی از بزرگترین تقاضا ها است. خلا مهارتهای IT ایجاد شده است و آنها برای ایجاد این خلا به توسعه دهندگان ماهر نیاز دارند. بنابراین ، فرصت های شغلی زیادی در این زمینه وجود دارد. سیستم عامل های اپل (اندروید) (iPad و iPhone) همچنان بیشترین فرصت های شغلی را برای توسعه دهندگان دستگاه های تلفن همراه فراهم می کنند.

مهندس نرم افزار
پیش بینی اشتغال مهندس نرم افزار (2016 تا 2026 (

نرخ رشد 10 ساله: 24٪ (خیلی سریعتر از متوسط)

نرخ رشد در 10 سال: 302،500 شغل جدید

تقاضا برای مهندسین نرم افزار برای نیروی انسانی با پیشرفت تکنولوژی و رشد همه جانبه نرم افزار افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال ، پذیرش سریع فن آوری های ابری ، تقاضا برای مهندسان نرم افزار کاربردی ، که می توانند برنامه های ابری امن و مقیاس پذیر بسازند ، افزایش داده است. علاوه بر این ، با گسترش مداوم سیستم ها و نرم افزارهای رایانه ای به صنایع جدید و دستگاه های هوشمند ، نیاز به توسعه سیستم های رایانه ای که این نوآوری ها را امکان پذیر کند ، فرصت های شغلی مناسبی را برای مهندسان نرم افزار سیستم ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *