مقایسه ویژگی های سرور پارس با برتینا

هاست ایران

 مقایسه ویژگی های سرور پارس با برتینا

در این مقاله به مقایسه ویژگی های سرور پارس با برتینا پرداخته شده است. به گزارش وب هاستینگ ایران با داشتن بیش از ۱۱ هزار دامنه یکی از بزرگ ترین هاستینگ ها در ایران است.

 مقایسه ویژگی های سرور پارس با برتینا

مقایسه ویژگی های سرور پارس با برتینا

سرور پارس

سرعت: برنامه های ارزان قیمت سرور پارس سرعت خوبی ندارند ، آنها تعداد کمی کاربر را همزمان قبول می کنند اما قیمت خوبی دارند. اما برای سایت های شرکتی و سایت هایی که به سرعت اهمیت می دهند ، من برنامه حرفه ای پارس سرور را توصیه می کنم. وب سرور LightSpeed ​​و تعداد زیاد کاربران به طور همزمان یکی از نقاط قوت میزبانی حرفه ای سرور پارس است.

نکته دیگری که آنها حتی به آن اشاره نکردند این است که سرور پارس در میزبانی حرفه ای اطلاعات سایت را در سرورهای خارجی ذخیره می کند و پایگاه داده را در ایران میزبانی می کند. هنگام انجام این کار ، هم در خارج از کشور و هم در داخل ، سرعت بسیار زیاد است ، به عنوان مثال سایتی که در هاست معمولی ایرانی حدود 10 ثانیه بارگیری شده است ، در یک هاست حرفه ای از سرور پارس در کمتر از 3 ثانیه بارگیری می شود.

پشتیبانی: پشتیبانی از سرور پارس در برخی موارد فراتر از خدمات مورد انتظار است و مشکلاتی را حل می کند که حتی ممکن است مربوط به آنها نباشد. آنها در کمتر از نیم ساعت به بلیط شما پاسخ می دهند و در صورت پیگیری تلفنی ، محدودیت های شما را متوجه می شوند.

با مقایسه ویژگی های سرور پارس با برتینا در این 4 سال ، با وجود داشتن بیش از 100 سایت در برنامه های مختلف پارس سرور ، ما هرگز از پشتیبانی آنها شکایت نکرده ایم. تنها مشکلی که در پشتیبانی سرور پارس وجود دارد این است که در صورت بروز مشکلات حاد در شب نباید انتظار زیادی از آنها داشته باشید. اما صبح روز بعد آنها در اولین فرصت به بلیط پاسخ می دهند.

برتینا

به نظر من برترینا حرفه ای ترین میزبان وب در ایران است. برتینا استانداردهای بالایی را برای خود تعیین کرده است ، دارای قیمت بالایی است که البته ارزش سرعتی را که دارید می گیرید. شخصاً ، وقتی می خواهم از همه جنبه های میزبانی خود مطمئن باشم ، آن را به مشتریان برتینا توصیه می كنم. برتینا مانند ایران میزبان از مرکز داده داخلی خود استفاده می کند.

سرعت: برترینا همچنین به طور پیش فرض از سرور وب LightSpeed ​​استفاده می کند که سرعت بالا را تضمین می کند. همچنین از مراکز داده معتبر خارجی استفاده می کند. ممکن است سرعت میزبان های معمولی برترینا کمتر از میزبان های حرفه ای سرور پارس باشد ، اما قابل توجه نیست.

پشتیبانی: پشتیبانی از برتینا بسیار مسئولیت پذیر است. اگر فراموش کنید که میزبان خود را تمدید کنید ، آنها بلافاصله شما را معلق نمی کنند ، اما با شما تماس می گیرند و دلیل آن را می پرسند. اگر هرزنامه از سرور شما ارسال شود و C-Panel آن را به خودی خود مسدود کند ، برترینا شما را راهنمایی کرده و به سرعت مشکل را برطرف می کند. به نظر من ، برترینا یکی از اخلاقی ترین و حرفه ای ترین پشتیبانی ها را در بین سرورهایی دارد که من با آنها کار کرده ام.

قیمت: همانطور که گفته شد ، قیمت های برترینا می تواند کمی بالاتر از حد معمول باشد. اما اگر خدمات خوبی می خواهید و اعتبار شما ارزش آن را دارد.

پشتیبان گیری: برترینا دارای سیستم پیش فرض پشتیبان گیری سه مرحله ای C-panel ، یعنی روزانه ، هفتگی و ماهانه است که در بین سرورهای ایرانی رایج است.

دیگر: از نظر من کیفیت برترینا VDS نیز خوب است. با استفاده از سرور اختصاصی ویژوال ، حجم اختصاص داده شده به شما فقط متعلق به شماست و با دیگران به اشتراک گذاشته نمی شود. به همین دلیل از خدمات برتینا نیز راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *