جف بزوس در «جمعه سیاه» بیش از 100 میلیارد دلار به جیب زد!

جف بزوس ثروتمندترین فرد دنیا

مالک فروشگاه اینترنتی بزرگ آمازون در جریان جمعه سیاه سود کلانی به جیب زد و میزان ثروتش از مرز 100 میلیارد دلار عبور کرد.

آمازون شرکتی پرسود در جهان است که هرسال مانند سایر فروشگاه‌های اینترنتی حراجی بزرگ در جمعه سیاه برگزار می‌کند، اما در حالی‌ که کاربران این فروشگاه تصور می‌کنند در جمعه سیاه سود بیشتری عایدشان می‌شود، در واقع این جف بزوس و افراد ثروتمند مالک این فروشگاه ها هستند که با خریدهای خود ثرروت های کلانی به جیب می‌زنند!

طبق آمارهای منتشر شده سهام آمازون ارزشی معادل 78.9 میلیون دلار دارد که با توجه به فروش فوق‌العاده این فروشگاه اینترنتی در جمعه سیاه ارزش سهام آمازون افزایش چشمگیری را شاهد بوده است.

بلومبرگ اعلام کرده که با افزایش ارزش سهام آمازون در جمعه سیاه، ثروت مدیرعامل این شرکت به 100 میلیارد دلار رسیده اما منابع دیگر همچون فوربس معتقدند که ثروت و دارایی جف بزوس 99.6 میلیارد دلار است؛ رقمی که 1.7 میلیارد دلار برابر بیشتر از درآمد یک خانواده با درآمد متوسط در ایالات‌متحده است!

جالب است بدانید اولین

بار در سال 1999 بیل گیتس مدیرعامل سابق مایکروسافت توانست رکورد ثروت 12 رقمی را شکسته و به درآمد 12 رقمی دست یابد. حال، جف بزوس توانسته با ثروت نجومی خود این رکورد را نیز شکسته و از آن خود کند.

شایان ذکر است؛ آمازون از شرکت‌های قدرتمند آمریکایی است که هرساله به ارزش سهام آن افزوده می‌شود. فرصت‌هایی همچون جمعه سیاه نیز زمان مناسبی برای این شرکت‌هاست تا سطح درآمد خود را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *