آیفون SE جدید با این مشخصات اوایل سال جدید میلادی روانه بازار خواهد شد!

علی پوربافرانی
نویسنده:علی پوربافرانی منتشر شده در 21 ساعت پیش
1+

اگر ابعاد آیفون ۱۰ تازه معرفی شده

از سوی اپل برای شما بزرگ است و تمایلی به هزینه کردن آن هم در رنج ۱۰۰۰ دلار یا ۶ میلیون تومان ندارید، کمی صبر کنید. طبق اطلاعات منتشر شده قرار است اپل نسخه جدیدی از آیفون SE را که بروز رسانی شده در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند.

گزارش و اخبار فوق در خبرگزاری Economic Daily News منتشر شده و در این خبر اشاره شده که این نسخه از آیفون SE که احتمالا نامش iPhone SE 2 خواهد بود مثل نسخه قبل در Bengaluru از کشور هند ساخته خواهد شد.

آیفون SE قبلی در بهار سال ۲۰۱۶ معرفی شد و اساسا یک iPhone 6S بود در قاب و ظاهر iPhone 5. آیفون SE در آن زمان با نسخه قدیمی Touch ID و همچنین بدون ۳D Touch روانه بازار شد، اما از حق نباید بگذریم که واقعا پرقدرت و البته خوش قیمت بود.

اطلاعات درز شده از مشخصات آیفون SE

جدید چندان دقیق نیست اما سایت هندی Tekz24 ادعا می کند این نسخه از آیفون با ویژگی هایی زیر روانه بازار خواهد شد:

چیپ A10 Fusion همراه با ۲ گیگابایت رم
حافظه داخلی ۳۲GB و ۱۲۸GB
دوربین ۱۲ مگاپیکسل اصلی و سلفی ۵ مگاپیکسل
ظرفیت باتری ۱,۷۰۰
مشخصات ارائه شده به نظر و در نگاه اول هر علاقه مندی به این ابعاد از آیفون را نا امید خواهد کرد. یکی از ویژگی های بارز این نسخه از آیفون قدرتمند بودن و توانایی بالا در پردازش و البته ابعاد مناسب به حساب می آمد که گویا در این ابعاد فاش شده خبر خاص با نکته مهمی به چشم نمی آید.

این مشخصات چندان قابل تایید نیستند اما اصلا بعید نیست که اپل بابت پایین آوردن مبلغ این نسخه از آیفون SE مشخصات را قربانی قیمت کرده باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *