مقایسه هاستینگ ایران

انتخاب میزبان مناسب برای وب سایت از مهمترین مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. بر این اساس ، در این مقاله قصد داریم در مورد مقایسه هاستینگ ایران صحبت کنیم و بهترین هاست های ایرانی را معرفی کنیم تا با رتبه بندی میزبانی های ایرانی ، با استفاده از این مقاله ، بهترین هاست های ایرانی را برای خرید هاست مناسب و ارزان انتخاب کنید.

مقایسه هاستینگ ایران

مقایسه هاستینگ ایران

ثبات و آنلاین بودن

بهترین هاست میزبانی است که دارای زمان آپدیت بالا باشد و همیشه در دسترس باشد. شاید از خود بپرسید که هاست های uptime چیست؟

Uptime مدت زمان آنلاین بودن یک میزبان و در دسترس بودن میزبان برای کاربران و موتورهای جستجو در طول 365 روز یا یک سال است که به صورت درصد بیان می شود. به عنوان مثال ، میزبانی با 99 درصد آپدیت در طی سال جاری 3.6 روز در دسترس نبوده است. بنابراین شما باید میزبانی را انتخاب کنید که در بالاترین زمان ممکن باشد. البته این فقط در دسترس بودن هاست نیست ، بلکه مفسران میزبان نیز هستند که شامل پایگاه داده ، میزبان DNS ، میزبان http و … هستند.

امنیت بالا و به روزرسانی مداوم موارد امنیتی

بهترین هاست در ایران میزبانی است که برای محافظت از حریم خصوصی مدیران سایت و بالاتر از همه کاربران سایت و جلوگیری از هرگونه هک و سو abuse استفاده از میزبان ، مسائل امنیتی خود را مرتباً بروزرسانی کند. امنیت میزبان را می توان با منابع سخت افزاری ، منابع نرم افزاری ، پیکربندی مناسب و … انجام داد تا راهی برای نفوذ و حمله به سرور و میزبان وجود نداشته باشد.

سرعت پردازش بالای میزبان ها

بهترین هاست میزبانی است که سرعت پردازش بالایی داشته باشد تا بازدیدکنندگان یک سایت با کاهش منابع روبرو نشوند تا اینکه ناگهان افزایش پیدا کنند. میزبان خوبی که بتواند با مفسران پایگاه داده به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کند و در نهایت با پردازش سریع داده ها ، محتوای صفحات را در کمترین زمان ممکن به کاربران نشان دهد.

داشتن منابع سخت افزاری و نرم افزاری به روز

بهترین میزبان، میزبانی است که از منابع سخت افزاری و نرم افزاری به روز استفاده کرده باشد به طوری که علاوه بر اینکه میزبان از نظر سرعت ، امنیت ، پردازش و استفاده در بالاترین سطح قرار دارد ، اما همچنین می تواند با انواع مختلف سازگار باشد سیستم های مدیریت محتوا و نیازهای کاربر برای حل هر کاری. منابع باید به گونه ای باشد که در صورت مصرف بیشتر یکی از سایت های میزبان ، هیچ گونه اختلالی در سایت های دیگر ایجاد نشود و این منابع باید به درستی در بین سایت های دیگر توزیع شود تا سایت ها تأثیر منفی روی یکدیگر نداشته باشند ، اما هر سایت مکمل سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *