آماری از دنیای اینترنت

در آماری از دنیای اینترنت، روزانه به طور متوسط ​​نیم میلیون نفر به تعداد کاربران اینترنت اضافه می شود.
همچنین امروزه در مجموع 3.48 میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند که نسبت به سال گذشته 288 میلیون نفر (9٪) افزایش داشته است. سرانجام ، به تعداد کاربران تلفن همراه شبکه های اجتماعی رسیدیم که رقم 3.26 میلیارد نفر برای آنها اعلام شده است. تعداد کاربران موبایل شبکه های اجتماعی نسبت به سال گذشته 297 میلیون نفر افزایش یافته است که این نشان دهنده رشد بیش از 10 درصدی است.

آمار استفاده از اینترنت

آمار استفاده از اینترنت

همانطور که قبلا پیش بینی کرده بودیم ، بین سالهای 2018 و 2019 تعداد کاربران اینترنت به طور قابل توجهی رشد کرد ، اما این رشد فقط به اینترنت منجر نشد و به طور کلی رشد بسیار چشمگیری در عرصه دیجیتال مشاهده کردیم.

طی سال گذشته روند دستیابی به اینترنت تسریع شده است و بسیاری از افراد برای اولین بار می توانند به این فضا متصل شوند. طبق آمار منتشر شده ، تعداد کل کاربران اینترنت طی یک سال گذشته 9.1٪ رشد داشته است.

آمار استفاده از اینترنت

طبق آماری از دنیای اینترنت در سال 2018 بیش از 16 میلیون ایرانی برای اولین بار به اینترنت متصل شده اند.
جمهوری اسلامی ایران در جدول زیر در رتبه پنجم قرار دارد و طبق آمار جدید ، تعداد کاربران اینترنت ایرانی طی یک سال گذشته بیش از 16 میلیون نفر افزایش یافته است.

این ارقام بزرگ نشان می دهد بیش از یک چهارم رشد کاربران اینترنت طی سال گذشته را به خود اختصاص داده است. به طور کلی ، آسیا و اقیانوسیه 55 درصد از نرخ رشد امسال را به خود اختصاص داده است. نکته جالب دیگر افزایش تعداد کاربران اینترنت چینی به میزان 50 میلیون نفر طی سال گذشته است.

شگفت آورترین نکته این است که ایالات متحده در رتبه سوم جدول قرار دارد. اگرچه میزان نفوذ اینترنت در میان آمریکایی ها 88 درصد است ، اما بر اساس آمار سال گذشته ، به نظر می رسد تعداد کاربران اینترنت آمریکایی روز به روز در حال افزایش است. از ژانویه 2019 ، تعداد کاربران اینترنت آمریکایی به 310 میلیون نفر رسیده است (معادل 95٪ ضریب نفوذ).

در عین حال ، نرخ رشد اینترنت در میان کشورهای آفریقایی قابل توجه بوده است. اگرچه اینترنت در بسیاری از این کشورها هنوز در مراحل ابتدایی است ، اما به محض دسترسی این افراد به اینترنت ، این خود یک امر بسیار مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *