چگونه امنیت هاست و دامنه خود را افزایش دهیم؟

میخواهیم بدانیم چگونه امنیت هاست و دامنه خود را افزایش دهیم؟ در واقع سایتی که اکنون صاحب آن هستید و درست مثل یک کودک در حال پرورش آن هستید ، دارایی شماست و طی چند سال آینده نتایج تلاشی را که طی این سالها برای آن انجام داده اید مشاهده خواهید کرد. حال اگر اطلاعات شما به دلیل سهل انگاری به سرقت رفته و دیگر چیزی برای شما باقی نماند ، چه اتفاقی می افتد؟ با این تفاوت که دامنه شما که بخشی از مارک تجاری و هویت تجاری شما بود و به عنوان دروازه بالقوه ثروت شما بود ، دیگر وجود ندارد.

چگونه امنیت هاست و دامنه خود را افزایش دهیم؟

چگونه امنیت هاست و دامنه خود را افزایش دهیم؟

چگونه امنیت هاست و دامنه خود را افزایش دهیم؟

مراحل تامین امنیت دامنه

اگر  ایمیلی برای ایجاد تغییر در دامنه خود دریافت نکردید، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که برای فرستنده ایمیل نماینده یا شرکتی که دامنه در آن ثبت شده ارسال می شود. هنگام وارد کردن اطلاعات ورود به سیستم ، مطمئن شوید که در مکان صحیحی قرار گرفته اید.

حتماً اطلاعات اضطراری و شغلی خود را نیز به روز کنید. در صورت بروز فعالیت مشکوک ، ثبت کننده شما می تواند با شما تماس گرفته و به شما اطلاع دهد.

اگر هرگز ایمیلی برای ایجاد تغییر در دامنه خود دریافت کردید ، همیشه باید مطمئن شوید که ایمیل توسط نماینده یا شرکتی که دامنه در آن ثبت شده ارسال شده است. هنگام وارد کردن اطلاعات ورود به سیستم ، مطمئن شوید که در جای مناسب قرار گرفته اید.

دامنه خود را قفل کنید

دامنه‌ها برای اینکه امکان نقل و انتقال به دیگری را داشته باشند به منظور بالا بردن امنیت دامنه از یک ویژگی با نام قفل دامنه استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید برای انتقال دامنه بین دو طرف لازم است که فردی که دامنه قرار است به نام وی منتقل شود، کد انتقال دامنه(EPP) را در محلی که برای انتقال دامنه است وارد کند؛ در صورتی که این کد صحیح باشد دامنه منتقل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *