تأثیر ساب دامین بر سئو

ساب دامین یا زیر دامنه چقدر در SEO شما تأثیر می گذارد؟

برای اینکه بتوانیم درباره تأثیر ساب دامین بر سئو صحبت کنیم، ابتدا باید تعریف دقیقی از ساب دامین ارائه بدهیم. نکته اصلی این است که Google در رتبه بندی نتایج شما بر نام دامنه یا آدرس سایت تأثیر بگذارد و اگر می توانید دامنه کوتاهی را پیدا کنید که شامل کلمه کلیدی شما باشد ، مناسب خواهد بود. اما در عمل شما نمی توانید بیش از یک کلمه کلیدی در آن بگنجانید و نبود آن کلمه در زیر دامنه یا دامنه اصلی شما به معنای شکست اجتناب ناپذیر SEO شما نیست.

تأثیر ساب دامین بر سئو

تأثیر ساب دامین بر سئو

بنابراین سعی کنید نام دامنه ای را برای بهترین استفاده و بر اساس شناسایی آسان مشتری انتخاب کنید و براساس استراتژی بازاریابی و مارک تجاری شرکت مطابق با اصول سئو نام زیر دامنه را انتخاب کنید. وی موارد زیر را ذکر کرد:

تأثیر زیر دامنه بر رتبه سایت

اگر سایت شما دارای یک ناوبری پیچیده و اطلاعات زیادی باشد ، بر تجربه کاربر سایت شما تأثیر منفی می گذارد. با این کار مدت زمان ماندن کاربر در سایت کوتاه می شود و در نتیجه ، رتبه سایت شما نیز کاهش می یابد.

یکی از راه های افزایش اعتبار دامنه شما داشتن بک لینک از سایت های دیگر معتبر است که می توانید با پیوند دادن زیر دامنه ها به دامنه اصلی خود ، دامنه خود را به آنها افزایش دهید.

مزایای استفاده از زیر دامنه

برای گسترش فضای کسب و کار و سایت خود می توانید از پوشه ها استفاده کنید ، اما در اینجا معرفی مزایای استفاده از زیر دامنه وجود دارد:
• زیر دامنه رایگان است و به پرداخت اضافی نیاز ندارد.
• به شما امکان می دهد کلمه کلیدی مورد نظر را در URL سایت وارد کنید.
• می توانید یک زیر دامنه را روی یک هاست کاملاً جداگانه پیاده سازی کنید.
دامنه فرعی شما می تواند آدرس IP خاص خود را داشته باشد.
• یک زیر دامنه می تواند سیستم طراحی و مدیریت خاص خود را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *