انتشار نسخه Beta 3 اندروید اوریو برای سامسونگ S8

سامسونگ به زودی نسخه Beta 3 اندروید اوریو را به S8

یکی از پرچم‌داران خود اضافه می‌کند تا برخی ایرادهای نرم‌افزاری آن برطرف شود.

چند ماهی از ورود اندروید اوریو به بازار می‌گذرد. با وجود اینکه روند استفاده از جدیدترین نسخه اندروید به کندی صورت می‌گیرد، شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند کمابیش به دنبال استفاده از این سیستم‌عامل در دستگاه‌های خود هستند.

در این بین شرکت سامسونگ نسخه بتای این سیستم‌عامل را به تلفن‌های هوشمند خود اضافه کرده تا در صورت بررسی شرایط، نسخه اصلی به این دستگاه‌ها اضافه شود.

نسخه Beta 3 اندروید اوریو در حالی به مدل S8 اضافه می‌شود که حدود ۶۰۰ مگابایت حجم دارد و برخی از ایرادهای نرم‌افزاری و مشکلات امنیتی این مدل در این آپدیت برطرف می‌شود.

سومین نسخه بتای این سیستم‌عامل

ابتدا در کشور انگلستان و سپس در آمریکا و کره جنوبی روانه بازار می‌شود. البته این شرکت هنوز اعلام نکرده که فاز دوم نسخه بتای این سیستم‌عامل تا چه تاریخی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد هند و چین اولین کشورهایی باشند که فاز دوم بتای اندروید اوریو را دریافت کنند.

Beta 3 تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین خود ندارد اما برخی از ایرادهای نرم‌افزاری و تجربه کاربری این مدل بهبود پیدا می‌کند. لازم به ذکر است، تاریخ انتشار نسخه نهایی اندروید اوریو در مدل‌های S8 و +S8 معلوم نیست اما به نظر نمی‌رسد تا اوایل سال آینده میلادی، اندروید اوریو در اختیار کاربران سامسونگ قرار بگیرد.

زمان زیادی از عرضه هر دو مدل S8 و +S8 به بازار نمی‌گذرد و به جرات می‌توان گفت که این دو مدل، تفاوت‌های چندانی با یکدیگر ندارند و تفاوت آن‌ها بیشتر در اندازه صفحه‌نمایش و میزان باتریشان است.

هردو مدل مجهز به پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ و صفحه‌نمایش Super AMOLED هستند. کیفیت دوربین هر دو نسبت به مدل‌های پیشین خود تفاوت چندانی نکرده اما دریچه دیافراگم و سایز سنسور آن‌ها باعث شده تصاویر بهتری را در هر دو شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *