نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3 را هم اکنون تجربه کنید

چندی پیش شرکت الکترونیک آرتز

نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3 را برای مدتی محدود بر روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر کرد.

اواسط آبان ماه بود که شرکت الکترونیک آرتز با انتشار تریلر جدیدی از مجموعه EA Sports UFC، رسما از نسخه این عنوان ویدیویی پرطرفدار رونمایی کرد و اطلاعات و جزئیات اندکی نیز به اشتراک گذاشت. حال با توجه به اینکه کمتر از یک ماه از معرفی بازی می گذرد، بخش ورزش های الکترونیکی شرکت الکترونیک آرتز نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3 را به صورت رایگان در اختیار دارندگان و کاربران کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار داد.

بر این اساس، علاقه مندان می توانند از امروز الی ساعت 11:29 دقیقه صبح روز سه شنبه 14 آذر به وقت تهران (ساعت 11:29 دقیقه شب روز 4 دسامبر به وقت PT) نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3 را تجربه کنند و با تغییرات ایجاد شده در گیم پلی و بهبود سیستم مبارزات آشنا شده و در نهایت، سازندگان و توسعه دهندگان را از مشکلات و باگ های احتمالی آگاه سازند.

متن بیانیه بخش ورزش های الکترونیکی

شرکت الکترونیک آرتز در شبکه اجتماعی توییتر در خصوص عرضه نسخه بتای بازی به شرح زیر است:

به مبارزات ملحق شوید! هم اکنون می توانید نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3 را در دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 دریافت کرده و به تجربه آن بپردازید.

— EA SPORTS UFC (@EASPORTSUFC) December 1, 2017
نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3

بنا به گفته سازندگان، نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3 شامل بخش های Fight Now (مبارزات تک نفره)، Online Quick Fight (مبارزات چند نفره و آنلاین)، حالت Practice (تمرین) و حالت های UFC Ultimate Team می شود. این بدان معناست که شما نمی توانید حالت ارتقا یافته GOAT Career را امتحان کنید و جهت دسترسی به آن، باید تا عرضه نسخه کامل بازی منتظر بمانید.

گفتنی است؛ بازیکنان و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 جهت دسترسی به نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3 به ترتیب به اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس احتیاجی ندارند.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی پرطرفدار EA Sports UFC 3 برای عرضه در تاریخ 2 فوریه سال میلادی 2018 (13 بهمن ماه سال 96) برای دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 برنامه ریزی شده است. به علاوه، در صورت خرید نسخه Champions Edition، ضمن دسترسی به مبارزه حرفه ای در لیگ قهرمانان بخش Ultimate Team و دریافت بیش از 20 پرمیوم پک، سه روز زودتر از سایر بازیکنان و تاریخ مذکور به نسخه کامل و نهایی بازی دسترسی دارید.

به نظر می رسد نسخه سوم بازی EA Sports UFC همچنان در انحصار کنسول های بازی است و پی سی بازها از تجربه این عنوان مبارزه ای جذاب و هیجان انگیز محروم هستند. همچنین، شرکت الکترونیک آرتز هیچ برنامه ای برای عرضه بازی بر روی کنسول جدید نینتندو سوییچ نیز ندارد.

در پایان این خبر، دیدگاه شخصی خود را پس از تجربه نسخه بتای بازی EA Sports UFC 3 با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *