جستجو در گوگل برای بیت کوین از کلمه ترامپ بیشتر شد!

سرچ ها در گوگل برای بیت کوین از کلمه ترامپ بیشتر است.

علاقهکاربران به دانستن بیشتر راجع به ارز های دیجیتال باعث شده که جستجو برای آن ۱۰۰۰ درصد افزایش یابد.
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه راهکارهایی را برای تجارت آینده بین کویین ارائه داده است تا مشارکت در بازار ارزهای رمز پایه افزایش یابد.
با توجه به داده های گوگل ترند جستجو مردم درباره کلمه بیت کویین بیش از کلمه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بوده است که نشان می دهد بیت کوین روند رو به پیشرفتی دارد. این یک حادثه بوده که علاقه به بیت کویین موجب شد تا محبوبیت آن تا ۱۰۰۰ درصد افزایش یابد.

یکی دیگر از دلایل افزایش ارزش سهم بیت کویین در وال استریت تمایل مدیران ارشد بانک ها برای سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتالی و رمزپایه است. روز پنج شنبه کارل ایکان در گفتگو با CNBC اظهار داشت که بیت کویین شبیه به حباب می سی سی پی در سده ۱۷۰۰ است.

افزایش ارزش بیت کویین

جستجو درباره بیت کویین در اواخر نوامبر توانست از جستجوی ترامپ در سرچ گوگل بیشتر شود. در طول ماه گذشته گمانه زنی هایی شد که رگولاتوری‌های ایالات متحده برای تجارت آینده خود می خواهند بیت کوین را هم در نظر گیرند. روز جمعه Commodity Futures Trading Commission اجازه داد که بیت کوین در سبد مبادله قرار گیرد.

قراردادهای آینده اجازه می دهند تا معامله گران بتوانند با استفاده از بیت کویین ارزش این ارز دیجیتالی و رمز پایه ای را افزایش دهند. همچنین مشارکت در میان شرکت های وال استریت بر سر بیت کوین نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

بیت کوین پس از اعلام این خبر افزایش سهم ۷ درصدی پیدا کرده و به ۱۰٫۷۴۶ دلار رسید. این در حالی بوده که انتظار می رود به ۱۲ هزار دلار نیز با چنین محبوبیتی دست پیدا کند و دور از انتظار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *